петак, 14. април 2017.

http://www.njuz.net/zbog-male-penzije-krkobabic-prinudjen-da-izdaje-sedam-stanova-i-dve-zgrade/

ZBOG MALE PENZIJE KRKOBABIĆ PRINUĐEN DA IZDAJE SEDAM STANOVA I DVE ZGRADE

Krkobabić kaže da njegova primanja nisu dovoljna za zadovoljenje osnovnih životnih potreba
BEOGRAD, 21. decembar 2016, (Njuz) – Milan Krkobabić, predsednik Partije ujedinjenih penzionera ne krije da njegova primanja nisu dovoljna za zadovoljenje osnovnih životnih potreba i da je zbog toga primoran da izdaje svojih sedam stanova i dve poslovne zgrade.
– Uvek sam delio sudbinu srpskih penzionera i zato sam se dobrovoljno odrekao dela svojih primanja kako bih premijeru Vučiću pomogao u stabilizaciji budžeta. Sve to se, ipak, odrazilo na moj lični budžet pa sam morao da se stisnem u jednom stanu, a ostalih sedam izdam kako bih mogao da podmirim sve mesečne troškove – objašnjava Krkobabić. -Srećom, pored ovih stanova vlasnik sam i dve poslovne zgrade, a kirija koju dobijam za njihovo rentiranje dobro dođe u ovim teškim vremenima. Da to nisam uradio, penzija ne bi bila dovoljna ni za plaćanje Infostana za sve ove objekte – kaže on.
Krkobabić, ipak, sa optimizmom očekuje narednu godinu i obećano povećanje penzija koje bi stabilizovalo njegove finansije i omogućili malo lagodniji život.
– Penzije polako, ali stabilno rastu što nam daje nadu da su najteži dani iza nas. Dežurni kritičari kažu da je povećanje malo, ali ja znam da će penzionerima povišica mnogo značiti. Ako se kojim slučajem, desi da do povećanja ne dođe, ja ću se žrtvovati i, ako je to neophodno, kupiti još koji stan ili zgradu čijim izdavanjem ću nekako prikupiti novac potreban za mesečno preživljavanje – poručuje predsednik PUPS-a.
Bojan Savić

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Отсећи хидри краке.(politički komentar)

Арсеније Станковић   Završio  IX Beogradsku gimnaziju, Vojno tehničku akademiju i Visoku vojnopolitičku školu JNA. Poslediplomske sudij...