субота, 7. новембар 2020.

Od malih nogu sam u Partiji ujedinjenih penzionera Stefan milana Krkobabić

 Potpredsednik Skupštine Srbije o svom političkom angažmanu. (Srpski telegraf, 31. 10. 2020. godine)




“U Partiji ujedinjenih penzionera sam od malih nogu. Maltene sam odrastao i sazrevao uz dedu Jovana i oca Milana i sve saborce iz stranke. Dosta sam od svih njih naučio – šta je predan rad, čast i poštenje. Sad je vreme da i ja njima pomognem u borbi za naše ideale. (…) Sebe lično vidim na onim mestima gde isključivo mogu da pomognem proleterima, poljoprivrednicima i penzionerima, bavio se politikom ili ne. Sad mi je najbitnije da se posvetim ovom poslu, da unesem novu energiju u parlament, da dam svoj doprinos u borbi za ideje koje propagiraju PUPS i Aleksandar Vučić. Najviše bih voleo da doprinesem da se jaz između mladih i starih smanji, da se vrati međusobna solidarnost i da omladina ima više poštovanja prema najstarijim sugrađanima.”



2 коментара:

Истакнути пост

Отсећи хидри краке.(politički komentar)

Арсеније Станковић   Završio  IX Beogradsku gimnaziju, Vojno tehničku akademiju i Visoku vojnopolitičku školu JNA. Poslediplomske sudij...