субота, 25. април 2015.

DINASTIJA KRKOBABIĆ Tata poslao svog čoveka da glasa za mene

Za imenovanje Stefana Krkobabića (27) za potpredsednika Privredne komore Beograda posredno je glasao i njegov otac Milan Krkobabić, direktor „Pošte Srbije“.
Stefan i Milan Krkobabić
Najmlađi Krkobabić se vinuo u sam vrh Komore 26. marta ove godine kada su u njegovu korist na skupštini ruku podigli baš svi prisutni članovi.

Pored predstavnika 29 javnih i privatnih preduzeća za Krkobabića III glasao je i predstavnik „Pošte“. U pitanju nije bilo Stefanov otac, ali jeste čovek kome je Milan Krkobabić rekao da „Pošta“ treba da podrži novu funkciju njegovog sina.

Pročitajte još:

Krkobabić III je u otvorenom razgovoru za „Blic“ rekao da mu posao nije sredio tata, ali je priznao da su iz „Pošte Srbije“, koja je član skupštine Komore, glasali za njegovo napredovanje.

- Otac mi nije bio na skupštini, ali jeste jedan predstavnik „Pošte“. On je glasao za mene, a u dogovoru sa mojim ocem kao direktorom tog javnog preduzeća. Znam da mnogi misle da sam ovde zahvaljujući njemu, ali ja verujem da sam za tri godine rada pokazao rezultate. Vodio sam posao osmišljavanja gradskog centra za socijalno preduzetništvo i to je bila jedna od mojih odskočnih dasaka za napredovanje - rekao je Krkobabić III, koji dodaje da ga ostac savetuje da veruje u sebe.  Napominje i da su ga podržali i u „Železnici“, Telekomu, Telegrupi...

U Komoru Beograda Krkobabić III došao je sa samo 24 godine, pravo iz klupe „Megatrenda“. U Centru za ekonomsku politiku prvo je radio kao saradnik, a za manje od godinu dana, početkom 2013. Stefan je postao sekretar Centra za mala i srednja preduzeća. Pre oko mesec dana, vinuo se i do samog vrha menadžmenta u Komori Beograda kada je zajedno s privrednikom Miroljubom Aleksićem izabran za potpredsednika.
Sekretarica: Stefan je dobar šef i divan čovek
Krkobabića je za potpredsednika predložio predsednik Komore Milivoje Miletić. Predlog je potom upućen odborima, tj. preduzećima članovima Komore koji su Krkobabića podržali na skupštini. Sve to urađeno je u skladu je sa članom 38 statuta Komore.

Za razliku od pokojnog dede, osnivača PUPS, i oca, koji je predsednik te partije, Stefan nije politička ličnost. Interesantno je da je u Komoru došao kada je predsednik bio Milan Janković, a koji je postavljen na predlog SPS-PUPS-JS. Otac Milan juče nije odgovarao na pozive „Blica“.

Visoke plate

Mlađani Krkobabić i dalje je u staroj kancelariji, ima sekretaricu koja za njega ima samo reči hvale, a na policama u kancelariji ima najviše knjiga o putu ka uspehu. Na pitanje koliko zarađuje, kaže da top menadžeri u Komori ne zarađuju kao nekada, ali da su im plate veće od 100.000 dinara.

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Отсећи хидри краке.(politički komentar)

Арсеније Станковић   Završio  IX Beogradsku gimnaziju, Vojno tehničku akademiju i Visoku vojnopolitičku školu JNA. Poslediplomske sudij...