уторак, 26. април 2016.

Došlo je vreme da se glasa za ljude, a ne za stranke. U interesu velikih partija i Srbije je da se njihovi članovi ne skrivaju iza lidera

Predsednik Opštine Novi Beograd Aleksandar Šapić

pobednik  sa Novog Beograda

Opština Novi Beograd

Došlo je vreme da se glasa za ljude, a ne za stranke. U interesu velikih partija i Srbije je da se njihovi članovi ne skrivaju iza lidera. Ja sam se borio protiv Vučića, Dačića, Šešelja, a oni sigurno ne bi bili predsednici opštine, čak i da su pobedili, kaže za Aleksandar Šapić, koji je sa osvojenih 35 odsto glasova pobedio na Novom Beogradu.

Mnogi su sumnjali u vaš uspeh u ovom poslu, posebno kada ste napustili Demokratsku stranku i osnovali udruženje građana. U čemu je tajna vašeg uspeha u politici?
— Verujem da je tajna upravo u tome što sve ovo ne doživljavam kao politiku i sebe ne vidim kao političara, a lokalnu politiku vidim kao menadžment, operativu, kao realan život, a ne kao velike reči i pametovanje. Pre dve i po godine, kad sam izašao iz Demokratske stranke i sâm krenuo dalje, odlučio sam da ću u ovom poslu da uspem na svoj način, ili ne moram tu ni da budem. Bio sam potpuno miran, nisam želeo da se ponašam onako kako se uglavnom ponašaju na srpskoj političkoj sceni. Drago mi je što su Novobeograđani to prepoznali. Mislim da je njima, kao i građanima Srbije, muka od strančarenja, politikanstva, vređanja, objašnjavanja kako ne treba… A skoro niko ne zna kako treba. Dali su poverenje mojim rezultatima, koji su bili poprilično merljivi. Zato ovo ne doživljavam kao neku veliku pobedu — ostvarivao sam ih dok sam se bavio sportom. Ovo je obaveza više, poverenje ljudi koji očekuju da nastavite u tom pravcu.



Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Отсећи хидри краке.(politički komentar)

Арсеније Станковић   Završio  IX Beogradsku gimnaziju, Vojno tehničku akademiju i Visoku vojnopolitičku školu JNA. Poslediplomske sudij...