субота, 1. октобар 2016.

Šapić prisvojio humanitarnu organizaciju!

Šapić opštinsku humanitarnu fondaciju prebacio na svoje ime! Umesto stare Humanitarne organizacije „Novi Beograd“ sada imamo dobrotvornu fondaciju „Novi Beograd - Aleksandar Šapić”, saznaje „Alo!”. Uvidom u APR došli smo do saznanja da je nova fondacija osnovana krajem jula 2016. godine, dok je stara osnovana 2014.

Naša saznanja potvrdio je i sam Aleksandar Šapić. On nam je objasnio da je Skupština opštine Novi Beograd, koja je formirala Humanitarnu fondaciju „Novi Beograd“, kao osnivač donela odluku o njenom pripajanju Humanitarnoj fondaciji „Novi Beograd - Aleksandar Šapić“, da bi se na kraju prva izbrisala iz registra.
- To je učinjeno zato što su korisnici humanitarne fondacije, to jest roditelji i deca još u februaru i martu tražili da fondacija ne zavisi od izbora i pitali me da ja, kao što sam preuzeo moralnu, preuzmem i pravnu odgovornost i da fondacija ne bude povezana sa mojom političkom funkcijom - kazao je Šapić, navodeći da tada nije bio spreman da preuzme odgovornost.
- Poprilična je odgovornost da uzmete na sebe da vodite računa, maltene do kraja života, o ljudima kojima ste vi jedina šansa i nada. Nakon izbora, kada sam ostao na mestu na kojem jesam, oni su sastavili peticiju i uputili je predsedniku Skupštine sa zahtevom da se to uradi i meni lično uputili pismo da me pitaju da li sam spreman da preuzmem odgovornost. Tada sam prelomio, nisam mogao te ljude da pogledam u oči i da kažem: „Slušajte, dok sam ja ovde, ja ću da se borim, a kada ja ne budem, onda baš me briga” - iskren je Šapić.
Objašnjava i zbog čega je u naziv fondacije stavio svoje ime.
- Morao sam da registrujem u APR-u fondaciju koja bi nosila isto ime, samo smo ubacili i moje ime i prezime. Onda je na osnovu peticije i inicijative predsednik Skupštine to stavio ispred Skupštine, Skupština je jednoglasno donela odluku da se slaže da ja preuzmem tu odgovornost, bez obzira na to što su oni bili osnivači i da ubuduće ono što sam dosad formalno radio radim dalje i pravno. Sve će ostati isto, neće se ništa menjati, ni adresa, ni logo - kaže Šapić.
Nemanja Nenadić, programski direktor „Transparentnosti Srbija“ za „Alo!“ kaže da je nebitno ko je osnivač i na čije ime se vodi fondacija, već je važno nešto drugo.
- Kod humanitarnih organizacija je najbitnije da su prilozi kojima se ona finansira zaista dobrovoljni i da se koriste u skladu sa namenom. Sve drugo je u celoj toj priči manje važno - navodi on.
Dokaz: Izvod s APR-a
http://www.alo.rs/sapic-prisvojio-humanitarnu-organizaciju/73517

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Отсећи хидри краке.(politički komentar)

Арсеније Станковић   Završio  IX Beogradsku gimnaziju, Vojno tehničku akademiju i Visoku vojnopolitičku školu JNA. Poslediplomske sudij...