среда, 2. март 2016.

INCIDENT U KRALJEVU Predsednik PUPS-a tvrdi da je nasilno izbačen iz prostorija, Izvršni odbor demantuje

Predsednik Gradskog odbora PUPS-a Tomislav Babić (77) podneo je prijavu policiji protiv potpredsednika Izvršnog odbora iste partije Ace Petrovića (58) iz Beograda, optuživši ga da ga je u ponedeljak uveče nasilno izbacio iz stranačkih prostorija u Kraljevu.
Foto: RAS SrbijaNa prostorijama PUPS-a promenjena brava: Tomislav Babić
Istovremeno, Petrović demantuje da je došlo do fizičkog kontakta.
Prema Babićevim rečima, na sastanak su ga pozvali Petrović i predsednik IO PUPS Miladin Stošić. On kaže da su mu njih
dvojica saopštinili da je “odlučeno da se potpredsednik GrO Zoran Pribojac i on razreše dužnosti”.
- Nisam želeo da potpišem to razrešenje, kao ni Pribojac, koji nije ni došao. Petrović mi je nakon prepiranja, naredio da napustim prostoriju i predam ključeve. Odbio sam, odgovorivši da je to moguće samo uz sudsko rešenje ili ako me prisli, a on me je bez reči rukama obuhvatio oko struka i izneo iz kancelarije. Ja sam se tom prilikom branio, ali nisam mogao da ga zaustavim - kaže Babić.
Babić nam je rekao da je tom prilikom zadobio povrede zglobova na rukama i grudi.
- Uputio sam se u hitnu službu gde su mi konstatovane povrede, a lekari su po službenoj dužnosti pozvali policiju. Dao sam izjavu i oni su sačinili službenu belešku. Petrović i Stošić su nakon incidenta ušli u automobil i otišli u nepoznatom pravcu. Kada sam se vratio nisam mogao da uđem u prostoriju jer je brava u međuvremenu promenjena - priča Babić.
Potpredsednik IO PUPS Aco Petrović kaže da su on i Stošić u Kraljevo došli kako bi Babiću i Pribojcu uručili odluke o razrešenju, odbacujući optužbe da je došlo do napada na Babića.
- Naša namera je bila da im uručimo odluke Izvršnog odbora o razrešenju i da nam predaju ključeve prostorija koje pripadaju PUPS, a ne njima. Pribojac nije ni došao, a Babić nije hteo ni da primi, ni da potpiše rešenje, ali ni da preda ključeve. Posle rasprave od par minuta Babić je uzeo rešenje, dao nam ključeve i izašli smo napolje. Brava je kasnije promenjena za svaki slučaj jer se u kancelarijama nalaze i novac i važna dokumenta - rekao je Petrović.
Babić kaže da je pozadina svega prikrivanje malverzacija rukovodioca kraljevačkog Udruženja penzionera, koji je ujedno i visoki funkcioner PUPS, protiv koga su Osnovnom javnom tužilaštvu podneli krivične prijave.

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

Отсећи хидри краке.(politički komentar)

Арсеније Станковић   Završio  IX Beogradsku gimnaziju, Vojno tehničku akademiju i Visoku vojnopolitičku školu JNA. Poslediplomske sudij...